Tehnologie

Un utilizator Pixel 3 a încercat să îşi returneze telefonul. Google a trimis alte 10 în schimb

Un utilizator Pixel 3 a încercat să îşi returneze telefonul. Google a trimis alte 10 în schimb


În general, trimiterea unui telefon în garanţie este un proces simplu, însă Google nu pare să îşi fi pus la punct serviciile post-vânzare atât de bine pe cât ar fi trebuit. Un utilizator de reddit, care a trimis un Google Pixel 3 înapoi către companie pentru a-şi primi banii înapoi, a primit în schimb un pachet cu zece telefoane Google Pixel 3, iar 80$ au fost transferaţi către contul său, această sumă reprezentând taxele pe care le-a plătit la cumpărarea telefonului original.

Cheetohz de pe Reddit a publicat fotografia de mai jos cu mesajul „Google, I have your phones. You have my money. Let’s sort this out” pe subreddit-ul GooglePixel. Se pare că acesta a tot încercat să contacteze Google pentru a rezolva această neînţelegere, însă angajaţii companiei nu ştiu cum să procedeze în astfel de situaţii. Cheetohz doreşte doar să intre înapoi în posesia celor 900 de dolari pe care i-a plătit pe telefonul Pixel 3 care s-a stricat. De asemenea, vrea să returneze cele zece telefoane care au ajuns la el din greşeală.

Acesta recunoaşte că din punct de vedere legal, în SUA, telefoanele livrate devin proprietatea lui, iar Google nu le mai poate cere înapoi. Din acest punct de vedere, el ar ieşi în avantaj, putând vinde telefoanele pentru a face un profit destul de mare. Totuşi, ar prefera să rezolve neînţelegerea cu Google înainte să treacă la astfel de acţiuni. În primă instanţă, acesta plănuieşte să trimită 9 telefoane înapoi, păstrând unul, considerând că a fost înlocuit pe garanţie. În cazul în care Google nu acceptă livrarea şi telefoanele se întorc la el, acesta plănuieşte să le vândă.

Această situaţie este într-un fel amuzantă, însă poate fi şi un caz car demonstrează serviciile slabe pe care Google le oferă clienţilor. Este clar că cele 10 telefoane Pixel 3 au fost trimise din greşeală. Lipsa răspunsului la cererile utilizatorului de a returna telefoanele şi lipsa de proceduri interne pentru astfel de situaţii sunt puncte în care Google ar trebui să îşi îmbunătăţească suportul oferit clienţilor.

 





Source link

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *