Tehnologie

Apple Music depăşeşte Spotify în SUA. Înregistrează creşteri lunare mai mari

Apple Music depăşeşte Spotify în SUA. Înregistrează creşteri lunare mai mari apple music depăşeşte spotify în sua. Înregistrează creşteri lunare mai mari - 2Q   - Apple Music depăşeşte Spotify în SUA. Înregistrează creşteri lunare mai mari


Apple Music a fost primul serviciu care a evidenţiat noul plan de business al companiei pentru viitor. Apple a lansat abonamentul pentru streaming de muzică atât pe dispozitivele sale, cât şi pe sistemele de operare concurente precum Android şi Windows. Se pare că strategia aceasta funcţionează destul de bine, întrucât Wall Street Journal raportează faptul că deşi este mult mai nou, serviciul Apple are mai mulţi abonaţi decât Spotify în Statele Unite.

apple music depăşeşte spotify în sua. Înregistrează creşteri lunare mai mari - Apple Music depaseste Spotify in SUA - Apple Music depăşeşte Spotify în SUA. Înregistrează creşteri lunare mai mari

Spotify a fost fondat în 2006, iar între timp a reuşit să se impună drept cel mai mare serviciu de streaming de muzică din lume. Totuşi, anumite pieţe sunt mai greu de penetrat de către servicii din afară. În SUA, de exemplu, mai mulţi utilizatori preferă să apeleze la Apple Music decât la Spotify atunci când vine vorba despre experienţa premium. Wall Street Journal spune că Apple Music are acum 28 de milioane de abonaţi în America, în timp ce Spotify are 26 milioane, conform ultimelor date din luna februarie.

La sfârşitul anului 2018, Spotify a raportat 96 de milioane de abonaţi la nivel global, în timp ce Apple Music a depăşit în luna mai a anului trecut 50 de milioane de abonaţi. Aparent, numărul de abonaţi ai serviciului de muzică de la Apple creşte cu o pondere între 2,6 şi 3% în fiecare lună, în timp ce Spotify înregistrează creştere între 1,5 şi 2% din total în SUA. La nivel mondial, Apple este tot în frunte atunci când vine vorba despre creştere, însă diferenţa nu este foarte mare.

Aceste veşti vin în urma unei campanii prin care Spotify încearcă să forţeze mâna celor de la Apple pentru a renunţa la procentul de 30% pe care compania îl încasează la fiecare tranzacţie realizată prin AppStore. Compania suedeză spune că Apple face concurenţă neloială, împingând utilizatorii spre serviciile sale proprii, impunând taxe în plus celor cărora le folosesc platforma de distribuţie. De curând, Netflix a renunţat la posibilitatea de abonare prin intermediul aplicaţiei de mobil pentru a încasa suma completă de pe urma abonamentelor, fără să mai lase 30% din preţ celor de la Apple.

 





Source link

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *